איך לייצר עסקיים פוריים בעולם בינתרבותי ?

עסקים מבוססים על מערכות יחסים. הבנת פערי התרבות וכללי התנהגות בינלאומיים החיוניים במרחב העסקי יסייעו במינוף קשרים בינאישיים, בבניה, טיפוח ושימור הקשר ומערכת היחסים עם לקוחות ושותפים. איך להתנהל נכון בפגישות עסקיות מעבר לים, איך למכור במקצועיות , איך להצליח בארוחות עסקיות וכמובן איך להתנהג בנימוס בתרבויות שונות. מחקרים הראו כי רוב האנשים לא יעידו על עצמם שהם לא מנומסים, אך מה יקרה כאשר הם יתנהגו בחוסר נימוס או לא יכבדו את התרבות המקומית? מה תהיה תדמית החברה/ ארגון בו הם עובדים? האם ההתנהגות של עובדי החברה מקדמת את הצלחת הארגון או מרסקת את מערכות היחסים עם הלקוחות?

לתיאום הרצאה או הדרכה: רחל מנדלוביץ' 2022031 054 | rachel@behave.co.il

מטרות ההדרכה:

  • הענקת כלים ומיומנויות התנהגותיות בתחום העסקי בכדי לאפשר בניית מערכות יחסים ארוכות טווח במדינות ומשרדים שונים ברחבי העולם.
  • הימנעות מ"צעדים שגויים" בזירה העסקית הבינלאומית.
  • רכישת ידע בנימוסי שולחן ומנהגי שולחן בינלאומיים.
  • הבנת פערי תרבות המשפיעים על עסקים ויחסים בינאישיים.
  • השקעה בהון האנושי – מיתוג ייצוגי לעובדי הארגון/חברה.

בין התכנים לסדנה/ הרצאה:

  • פרוטוקול עסקי במאה ה21  – עושים עסקים ומקפידים על תדמית עסקית בעולם הבינתרבותי.
  • חשיבות של נימוסים ותדמית ייצוגית – רושם ראשוני – הצגה עצמית, נוכחות אישית וכללי לחיצת היד.
  • כנסים ונטוורקינג.
  • סמול טוק – על מה לדבר ומאילו נושאים להמנע.
  • פגישות עסקיות – כללי האירוח, כללי האורח, החלפת כרטיסי ביקור .
  • איך להצליח בארוחות עסקיות
  • מתן שירות וקבלת קהל – מענה טלפוני.
  • נטיקט – איך להתנהל נכון באימיילים וברשתות חברתיות. הרשתות החברתיות כפלטפורמה המשפיעה על התדמית האישית.
  • קוד לבוש בעבודה ואירועים שונים.
  • אנשי מכירות והתנהגות בינתרבותית בעולם הגלובלי.

אפשרויות הדרכה:

  1. הרצאות – מפגש המעניק ידע וחשיפה בנושא מסויים.
  2. סדנאות-  יכולות להתקיים באופן מרוכז כיום עיון או כמספר מפגשים המאפשרים תרגול הנושאים המוצגים לצורך הטמעת הלמידה.
  3. הדרכות אישיות אחד על אחד.

בין הנושאים להרצאות וסדנאות:
מהי השפה ההתנהגותית הדרושה להצלחה אישית וארגונית? כיצד אתם פוגשים את הלקוחות שלכם? איזו אנרגיה אתם מביאים עמכם לפגישה? ההרצאה תעניק למשתתפים כלים יישומיים אשר ישדרגו את התדמית האישית וכך את תדמית הארגון.

Motivation -Energy-Success

איך להיות שגריר של החברה/ארגון
הבנת קודי התנהגות להצלחה עסקית
מהו הקשר בין התנהגות להצלחה
להגיע עם אנרגיה נכונה לפגישה עסקית

שיתוף פעולה ויצירת צוותי עבודה פוריים

איך להיות Team player
מה צריך כדי ליצור צוותי עבודה יעילים ומצליחים?
מה גורם לקבוצה להיכשל? מה גורם לקבוצה להצליח?

BE A LISTENER

הקשבה ככלי להצלחה.
מהי הדרך הנכונה להקשיב ללקוח ולהתקרב אליו
כיצד יוצרים קשרים עסקיים
שיתוף פעולה ועבודת צוות
הקשבה עצמית כהתמודדות במצבי אי נוחות

 הנעה להנאה – לרקוד כל הדרך להצלחה

הפעלה אנרגטית, מלאת תנועה וריקוד הסוחפת את הקהל לאירוע חוויתי ומשחרר. תנו לגוף שלכם לדבר.

ליצירת קשר ישיר והזמנת הרצאה:
רחל מנדלוביץ' 2022031 054 |
rachel@behave.co.il