עסקים – המפגשים הינם חוויתיים וסוחפים. תוך כדי שימוש בתרגול, דמיון, מגע,
הקשבה והנעה לשיפור התדמית והביטחון. שיטה חדשנית. קלה ליישום.

slider_buisness


Be a leader

המרכיב הסודי להצלחה – להיות מנכ"ל מוביל זו אומנות.

תוכנית למנהלים.

מה מאפיין מנהל? איך ניתן להיות מנהל מוביל בעל יחסי אנוש המניע את עובדיו להצלחה מתוך כבוד והערכה?כיצד יוצרים "עוקבים" ועובדים נאמנים הצועדים עם החברה גם בתקופות של משבר? איך יכול המנהל ליצור הנהגה חזקה הבנוייה על דוגמה אישית, יכולת הנהגה ועוצמה?

תוכנית ייחודית, חדשנית ואינטראקטיבית אשר חשוף את מנהלי החברה למנהיגות והובלה חיובית וכך תסחוף את עובדי החברה אחריהם להצלחה. חוויה אינטראקטיבית יוצרת שינוי. על מה נדבר?

  • מיתוג ההנהלה כגוף מניע
  • מהן התכונות אשר עושות מנהל טוב
  • לדעת לסחוף את העובדים
  • הובלה הובלה הובלה – להנהיג ולהקשיב
  • התייחסות לעובדי החברה – חדשים וותיקים
  • בניית עבודת צוות, אמון וביטחון
  • דוגמה אישית
  • לבוש כאמירה
  • הכרה, הוכרה, והכרויות. מה הקשר?

Be global

אומנם פיתגורס קבע שכדור הארץ הוא עגול , ואכן כך, אולם בהתנהלות הגלובלית של היום  ניתן להתייחס לעולם כעולם שטוח. קשרים נוצרים מצד אחד של העולם לצידו השני בלחיצת כפתור. מפגשים של אנשים מתרבויות שונות מתרחשים בהחלטה של רגע. השפה ההתנהגותית הופכת להיות שפה גלובלית. נימוסים קיימים בכל מקום, הם קודים של התנהגות, שפה בלתי נראית אשר עוזרת לנו להתנהל נכון יותר בכל סיטואציה בכדי שנמנע מלפספס הזדמנויות.

איך נכון להתנהל בעולם הבינתרבותי? מהם קודי ההתנהגות השונים הנהוגים בתרבויות שונות?

היו גלובלים, רכשו את הכלים אשר יעניקו לכם ידע בשפת ההתנהגות הגלובלית – אטיקט עסקי ופרוטוקול התנהגותי.


Be a diplomat

דיפלומטים מגיעים מרקעים חברתיים שונים, אולם מייצגים חברה ומדינה אחת. מהם קודי ההתנהגות וכיצד מייצגים את מדינת ישראל באופן מכבד? איך משפיעים על אנשים ושחקנים דיפלומטיים אחרים בתרבויות אחרות?

כמי שמייצגים את מדינת ישראל ותורמים רבות לתדמית ולמיתוג של המדינה ישנה חשיבות רבה להתנהלות והתנהגות נכונה במפגשים בינתרבותיים. הבנה של פרוטוקול ההתנהגות הדיפלומטי תסייע בבניית קשרים בינלאומיים, ושמירתם לאורך זמן.

מיועד לקורסי צוערים, דיפלומטים חדשים וותיקים אשר מעוניינים לשדרת את תדמיתם.


Be an ambassador

שגרירים הם שליחים בעלי חשיבות רבה המייצגים מדינה חברה ארגון. שגריר יכול להיות  דיפלומט של מדינה, נציג של חברה, או שליח של משלחת נוער. מה הופך אותנו לשגרירים מוצלחים? איך עלינו לייצג את אותו ארגון אשר נותן בנו את מלוא האמון ליצור מפגש וגשר עם מדינה אחרת, חברה אחרת, תרבות אחרת.


Be present

נוכחות, יציבה, עוצמה.

שיטת Dancing Manners, שמה דגש על  התדמית האישית הכוללת התרשמות החזותית -יציבה והליכה, תקשורת מילולית ובלתי מילולית. עבודה עם הכלי המרכזי עימו אנו עובדים – הגוף. אימון ותרגול של הרגלים בסיסיים אשר יוצרים את תדמיתנו. במהלך העבודה המשותפת ניתן לחזק ולסגנן את האני העצמי.


Be a team player

מי השחקנים אותם אתם רוצים במשחק שלכם? איזו קבוצה של עובדים משקפת את האני מאמין הארגוני שלכם? האם העובדים שלכם מבינים את החשיבות ואת דרכי הפעולה הנכונה בעבודת צוות ושיתוף פעולה? האם יש תחרותיות בונה או הורסת? פרגון או קנאה?
הנעה להנאה- שבירת שגרה בעבודה (החדרת חיות ותשוקה לתנועה היומיומית בארגון), פיתוח גמישות מחשבתית, חיזוק הגוף והמודעות האישית. הימנעות מ"צעד שגוי" מול שחקנים נוספים.


Be a listener

איך להקשיב ללקוח ולהתקרב אליו, יצירת קשרים עם הלקוחות, הבנת קודי התנהגות החיוניים להצלחה עסקית.

השיטה מסייעת בפיתוח מיומנויות עסקיות וחברתיות, בניית נוכחות כריזמטית ומכבדת, המשדרת ביטחון, מקרבת בין אנשים ומסייעת ביצירת קשרים בינאישיים. הענקת כלים להתנהלות נכונה בסיטואציות שונות והצלחה תוך שימוש בגוף


Be representative

יצוגיות – מתאים לאדמינסטרציה מנהלת משאבי אנוש ורווחה.


Be appropriate

מהם קושי הלבוש הנהוגים באירועים שונים. מה הלבוש לי מעיד עלי?האם יש קוד לבוש בארגון שלכם? מדוע כדאי ליישם נהלים הקשורים ללבוש בסביבה ארגונית?


Be successful

הצלחה. כולנו מונעים על ידי הצלחה, רצון להיות מוכרים, אהובים, רצויים. מי לא רוצה להיות מוכר? מהי הצלחה? מה קודם למה הצלחה פיננסית או הצלחה אישית וצמיחה.  האם אתם בתהליך של שינוי? האם אתם רוצים להיות עצמאיים? יש לכם סטארטאפ? מה עושים כדי להצליח? איך אפשר לשלב משפחה עם הצלחה?  עם הצורך לבנות מיזם חדש? הצילו!

אפשר להצליח ולבנות את החלום שלכם בלי ללכת לאיבוד אלא ללכת צעד עד אחרי החלום. אני עשיתי את זה, מזמינה גם אתכם.


Be a  master

רוצים להיות אומנים בעשייה שלכם? מומחים בתחום? לקחת את הידע שלכם את האהבה שלכם ולהעביר אותה הלאה לאחרים. לגרום לאחרים להבין כי אתם האנשים הנכונים להם באותה נקודת זמן אשר יכולים לפתור להם את האתגרים בהם את נמצאים באותו רגע. יש משפט סיני שאומר: "ברגע שהתמיד מוכן המורה מופיע", ודאו כי אתם המורים הנכונים לכל אחד מהתלמידים המופיעים מולכם.


Be a speaker

מה אומרים? איך עומדים מול קהל? איך מעבירים הרצאה מנצח וסוחפת? האם מנכ"ל או מנהל בכיר בהכרח מתאפיין ביכולות עמידה מול קהל והעברת מסרים בהצלחה? רחל מנדלוביץ תעניק לכם את הכלים להתנהלות נכונה מול קהל המאזינים שלכם, בין אם קבוצה קטנה או גדולה, ישנה חשיבות רבה בלדעת איך להתחבר לקהל המאזינים. להשתמש בכריזמה, בנוכחות ובעוצמה בכדי להעביר מסר אמיתי.